home napíšte nám RSS home
Christiana - spoločenstvo kresťanov v Bratislave a Radostné srdce - spoločenstvo kresťanov v Partizánskom

Etika komunikácie

Na zborovej hodine sme spolu hovorili o tom, akým spôsobom spolu chceme komunikovať. Ako spolu vychádzať, keď má niekto na starosti konkrétnu oblasť. Tu sú výsledky. Nech nám Pán pomáha podľa toho fungovať :)

 

Človek so zodpovednosťou

  • Informuje (na pravidelnej báze, počúva názory ostatných)
  • Slušne komunikuje
  • Efektívne deleguje prácu (na základe síl a možností ľudí, kontroluje prácu)
  • Má feedback (s Bohom aj s tými, ktorí ho poverili)
  • Má právo rozhodnúť (vypočuje si názory a rozhodne ako ďalej)
  • Môže robiť chyby
  • Radí sa
  • Môže skúšať nové veci
  • Nesie zodpovednosť na vymedzený čas (a má jasne definované kompetencie)

My všetci

  • Dôverujeme (vkladáme dôveru v Božie poverenie pre človeka so zodpovednosťou)
  • Sme pomocou a povzbudením
  • Slušne komunikujeme
  • Počúvame
  • Šetríme vyhláseniami o ľuďoch a práci (ty si taký, je to celé zle…)
  • Sme trpezliví (aj keď nevidíme hneď výsledok, alebo nerozumieme)
  • Máme odvahu čeliť novým veciam

M plus M píše,

jún 15, 2017 @ 10:06

Vykonstruovanie obvinenia z neslusnej komunikacie je klasisky postup ked nabozenski ludia prenasleduju spravodlivych pre Slovo Bozie.
V Novej Zmluve je to zdokumentovane na pripadoch Jezisa, Stefana, Pavla. Prvych dvoch aj uspesne zabili. V pripade Pavla uspesni neboli.

M plus M píše,

jún 15, 2017 @ 10:39

..vlastne v pripade Jezisa ich ‘uspech’ trval iba 3 dni :), a vlastne Pavla podobne ‘uspesne’ zabili (v jeho pripade ukamenovanim..) ale potom ho obstupili ucenici a vstal :)

Pridaj komentár

Musíte sa logged in , ak chcete komentovať.